Human is the best capital
BLOG
21 İyul 2019
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİQ Ə R A R № 313Bakı şəhəri, 16 iyul 2019-cu il“Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması Qaydalarının təsdiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli Qərarında dəyişikliklər edilməsi haqqındaQƏRARI YÜKLƏ.pdfMənbə: https://cabmin.gov.az/az/document/3878/
20 İyul 2019
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİQ Ə R A R № 307Bakı şəhəri, 15 iyul 2019-cu ilAzərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin “Əmək müqaviləsi bildirişinin forması və onun elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi qaydaları, əmək müqaviləsi bildirişinin qeydiyyata alınması ilə bağlı işəgötürənə və Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyinə göndərilən məlumat forması, habelə qeydiyyata alınmış əmək müqaviləsi bildirişinin məlumatlarını real vaxt rejimində əldə etməklə bağlı Qaydalar”ın təsdiq edilməsi haqqında” 2014-cü il 6 iyun tarixli 183 nömrəli və “Sosial müavinətlərin, təqaüdlərin və kompensasiyaların təyin olunması üçün təqdim edilən sənədlərin və məlumatların rəsmiləşdirilməsi, baxılması və saxlanılması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2015-ci il 21 sentyabr tarixli 311 nömrəli qərarlarında dəyişikliklər edilməsi barədə“Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində və Azərbaycan Respublikasının Cəzaların İcrası Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 19 fevral tarixli 1507-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Azərbaycan Respublikasının Cəzaların İcrası Məcəlləsinin təsdiq edilməsi, qüvvəyə minməsi və bununla bağlı hüquqi tənzimləmə məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun və həmin Qanunla təsdiq edilmiş Azərbaycan Respublikasının Cəzaların İcrası Məcəlləsinin tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2000-ci il 25 avqust tarixli 388 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 15 aprel tarixli 626 nömrəli Fərmanının 1.2-ci bəndinin icrasını təmin etmək məqsədilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti QƏRARA ALIR:1. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2014-cü il 6 iyun tarixli 183 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2014, № 6, maddə 738; 2015, № 5, maddə 651, № 6, maddə 780; 2019, № 4, maddə 782) ilə təsdiq edilmiş “Əmək müqaviləsi bildirişinin forması və onun elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi qaydaları, əmək müqaviləsi bildirişinin qeydiyyata alınması ilə bağlı işəgötürənə və Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyinə göndərilən məlumat forması, habelə qeydiyyata alınmış əmək müqaviləsi bildirişinin məlumatlarını real vaxt rejimində əldə etməklə bağlı Qaydalar”ının 2.1-ci bəndinə “Nazirliyinin” sözündən sonra “mərkəzləşdirilmiş” sözü əlavə edilsin.2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 21 sentyabr tarixli 311 nömrəli Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2015, № 10, maddə 1225; 2016, № 7, maddə 1343, № 11, maddə 1977; 2017, № 12 (II kitab), maddə 2552; 2018, № 2, maddə 354, № 12 (II kitab), maddə 2730; Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2019-cu il 29 may tarixli 250 nömrəli Qərarı) ilə təsdiq edilmiş “Sosial müavinətlərin, təqaüdlərin və kompensasiyaların təyin olunması üçün təqdim edilən sənədlərin və məlumatların rəsmiləşdirilməsi, baxılması və saxlanılması Qaydaları”na 7 nömrəli əlavə - “Müavinət, təqaüd və kompensasiyanın təyin edilməsi üçün tələb olunan sənədlərin siyahısı”nın 1.4-cü bəndinin sonunda nöqtə işarəsi nöqtəli vergül işarəsi ilə əvəz edilsin və aşağıdakı məzmunda 1.4-1-ci bənd əlavə edilsin:“1.4-1. Azərbaycan Respublikasının Cəzaların İcrası Məcəlləsinin 90.4-cü maddəsinə uyğun olaraq müəyyən müddətə azadlıqdan məhrum etmə və ömürlük azadlıqdan məhrum etmə növündə cəzaya məhkum olunmuş şəxslər barədə: 1.4-1.1. məhkəmə hökmünün qanuni qüvvəyə mindiyi tarix; 1.4-1.2. cəzaçəkmə müddəti; 1.4-1.3. cəzaçəkmə müddətinin başlanğıcı; 1.4-1.4. cəzanın çəkilməsi üçün müəyyən edilmiş cəzaçəkmə müəssisəsinin ünvanı; 1.4-1.5. məhkumun şəxsi hesabının nömrəsi; 1.4-1.6. məhkumun bir cəzaçəkmə müəssisəsindən digərinə keçirilməsi.”Azərbaycan Respublikasının  Baş NaziriNovruz MəmmədovMənbə: https://cabmin.gov.az/az/document/3872/
15 İyul 2019
Əmək münasibətlərinin rəsmiləşdirilməsi- Dövlət nə itirir ?- İşəgötürənin zərəri nədir ?- İşçi hansı hüquqlardan məhrum olur ?
04 İyul 2019
Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində “Əmək Bazarı və Sosial Müdafiə Məsələləri üzrə Milli Observatoriya”nın yaradılması haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin FərmanıAzərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq, əhalinin məşğulluğu və sosial müdafiəsi sahələrində səmərəli idarəetmə qərarlarının qəbul edilməsi üçün monitorinq və proqnozlaşdırma sisteminin yaradılması məqsədilə qərara alıram:1. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:1.1. əmək bazarı və sosial müdafiə sahələrində mövcud vəziyyətin qiymətləndirilməsini, inkişaf meyillərinin öyrənilməsini və monitorinqləri həyata keçirən, bu sahələrdə səmərəli idarəetmə qərarlarının qəbul edilməsi məqsədilə təhlil və proqnozlar hazırlayan, Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində publik hüquqi şəxs statuslu “Əmək Bazarı və Sosial Müdafiə Məsələləri üzrə Milli Observatoriya”nı (bundan sonra – Observatoriya) iki ay müddətində yaratsın və bu barədə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;1.2. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının bu Fərmana uyğunlaşdırılması ilə bağlı təkliflərini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;1.3. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin normativ hüquqi aktlarının bu Fərmana uyğunlaşdırılmasını üç ay müddətində təmin edib Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;1.4. mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının bu Fərmana uyğunlaşdırılmasını nəzarətdə saxlasın və bunun icrası barədə beş ay müddətində Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;1.5. bu Fərmandan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.2. Observatoriyanın təsisçisinin səlahiyyətlərinin həyata keçirilməsi aşağıdakılara həvalə edilsin:2.1. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə:2.1.1. Observatoriyanın nizamnaməsinin və nizamnamə fondunun miqdarının Azərbaycan Respublikasının Prezidenti ilə razılaşdırılmaqla təsdiq edilməsi;2.1.2. strukturunun təsdiqi və işçilərinin say həddinin müəyyən edilməsi;2.1.3. icra orqanlarının yaradılması, onların səlahiyyətlərinin müəyyənləşdirilməsi və səlahiyyətlərinə vaxtından əvvəl xitam verilməsi;2.2. Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinə:2.2.1. bu Fərmanın 2.1-ci bəndində qeyd edilənlər istisna olmaqla, “Publik hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 8.2-ci maddəsində publik hüquqi şəxsin təsisçisinin səlahiyyətlərinə aid edilmiş digər məsələlərin həlli.3. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının və normativ xarakterli aktların bu Fərmana uyğunlaşdırılmasını təmin edib Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə məlumat versin.İlham ƏliyevAzərbaycan Respublikasının PrezidentiBakı şəhəri, 4 iyul 2019-cu il.Mənbə: https://president.az/articles/33742 
18 İyun 2019
Minimum aylıq əməkhaqqının artırılması haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin SərəncamıAzərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq qərara alıram:1. Minimum aylıq əməkhaqqının məbləği 250 manat müəyyən edilsin.2. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:2.1. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının, o cümlədən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktları ilə müəyyən olunmuş dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilən sahələrdə çalışan işçilərin aylıq tarif (vəzifə) maaşlarının məbləğlərinin bu Sərəncamın 1-ci hissəsinə uyğunlaşdırılmasına dair təkliflərini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;2.2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aktları ilə müəyyən olunmuş dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilən sahələrdə çalışan işçilərin aylıq tarif (vəzifə) maaşlarının məbləğlərini bir ay müddətində bu Sərəncamın 1-ci hissəsinə uyğunlaşdırsın;2.3. bu Sərəncamdan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.3. Bu Sərəncamın 1-ci hissəsi 2019-cu il sentyabrın 1-dən qüvvəyə minir.İlham ƏliyevAzərbaycan Respublikasının PrezidentiBakı şəhəri, 18 iyun 2019-cu il.Mənbə: https://president.az/articles/33579
15 İyun 2019
Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikasının QanunuAzərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 17-ci bəndini rəhbər tutaraq, “Mühasibat uçotu haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 4 may tarixli 1140-VQD nömrəli Qanununun icrası ilə əlaqədar qərara alır:Maddə 1. Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinin (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2016, № 2 (I kitab), maddə 202, № 3, maddələr 397, 403, 429, № 4, maddələr 631, 647, 654, № 5, maddələr 835, 846, № 6, maddələr 997, 1010, № 7, maddələr 1247, 1249, № 10, maddə 1608, № 11, maddələr 1769, 1774, 1781, 1783, 1786, 1788, № 12, maddələr 1984, 2000, 2009, 2024, 2049; 2017, № 1, maddə 21, № 2, maddələr 139, 147, 152, 162, № 3, maddələr 331, 344, № 5, maddələr 698, 701, 734, 749, 754, № 6, maddələr 1020, 1033, 1036, № 7, maddələr 1273, 1296, 1297, 1299, № 11, maddələr 1964, 1966, 1969, 1979, № 12 (I kitab), maddələr 2214, 2217, 2220, 2233, 2237, 2240, 2253, 2256, 2266; 2018, № 1, maddə 19, № 2, maddələr 160, 162, 163, № 3, maddələr 383, 401, 404, № 4, maddə 646, № 5, maddələr 857, 860, 862, 876, 883, № 6, maddələr 1153, 1188, № 7 (I kitab), maddələr 1435, 1437, 1438, № 10, maddə 1963, № 11, maddələr 2188, 2191, 2214, 2217, 2231, № 12 (I kitab), maddələr 2473, 2475, 2499, 2507, 2512, 2522; 2019, № 1, maddələr 4, 6, 15, 18, 23, 44; Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 1 fevral tarixli 1476-VQD nömrəli, 19 fevral tarixli 1516-VQD nömrəli, 5 mart tarixli 1520-VQD, 1522-VQD nömrəli, 29 mart tarixli 1538-VQD nömrəli qanunları) 462-ci maddəsi aşağıdakı redaksiyada verilsin:“Maddə 462. Mühasibat uçotu üzrə qanunvericiliyin pozulması462.1. Mühasibat uçotu subyekti tərəfindən maliyyə hesabatlarının və birləşdirilmiş (konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarının və müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqana (quruma) təqdim edilməli olan digər hesabat və məlumatların hazırlanması, təqdim olunması, dərc edilməsi, o cümlədən hesabatlarda və qanuna əsasən tələb olunan digər məlumat formalarında informasiya və göstəricilərin əks etdirilməsi, həmçinin uçot sənədlərinin saxlanılması ilə əlaqədar qanunla müəyyən edilmiş qaydaların pozulmasına, habelə “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun olaraq mühasibat uçotunun aparılmamasına görə -vəzifəli şəxslər üç yüz manatdan dörd yüz manatadək məbləğdə, hüquqi şəxslər min beş yüz manatdan iki min manatadək məbləğdə cərimə edilir.462.2. “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun olaraq mühasibat uçotu subyektlərində mühasibat uçotunun aparılması məqsədi ilə mühasibat uçotu subyektinin rəhbəri tərəfindən müvafiq struktur bölmənin yaradılmamasına və ya müqavilə əsasında sahibkarlıq subyektləri cəlb edilməklə, mühasibat uçotu xidmətinin göstərilməsinin təşkil edilməməsinə görə -vəzifəli şəxslər üç yüz manatdan dörd yüz manatadək məbləğdə cərimə edilir.462.3. Paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərin, qiymətli kağızları fond birjasında dövriyyədə olan hüquqi şəxslər istisna olmaqla, digər ictimai əhəmiyyətli qurumların, iri sahibkarlıq subyektlərinin, büdcə təşkilatlarının və illik maliyyə hesabatlarını və ya birləşdirilmiş (konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarını dərc edən publik hüquqi şəxslərin rəhbərləri tərəfindən peşəkar mühasib olmayan şəxslərin baş mühasib vəzifəsinə təyin edilməsinə, habelə peşəkar mühasib olmayan şəxslərə baş mühasib vəzifələrinin icrasının həvalə edilməsinə görə -vəzifəli şəxslər üç yüz manatdan dörd yüz manatadək məbləğdə cərimə edilir.”.Maddə 2. Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 462.3-cü maddəsi həmin maddədə göstərilən mühasibat uçotu subyektlərinə münasibətdə “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 18.5-ci maddəsi ilə müəyyən edilmiş müddətlər nəzərə alınmaqla tətbiq edilir.İlham ƏliyevAzərbaycan Respublikasının PrezidentiBakı şəhəri, 3 may 2019-cu il.Mənbə: https://president.az/articles/33561
13 İyun 2019
"İşaxtaran və işsiz şəxslərin peşə hazırlığının təşkili Qaydası" təsdiq edildiYükləmə linki: fb19c3554d490a11d4627964e20aba5b.pdf
12 İyun 2019
Güzəştli vergi tutulan ölkələrin və ərazilərin siyahısıAzərbaycan Respublikası Prezidentinin2019-cu il 11 iyun tarixliFərmanı ilə təsdiq edilmişdir1. Andorra2. Anqila3. Antiqua və Barbuda4. Aruba5. Baham adaları6. Barbados7. Beliz8. Bermud9. Britaniya Vircin adaları10. Cersi11. Cəbəlüttariq12. Dominika13. Fici14. Honq-Konq (ÇXR)15. Kabo Verde16. Kayman adaları17. Kuk adaları18. Qrenada19. Liberiya20. Lixtenşteyn21. Maldiv adaları22. Marşal adaları23. Monako24. Montserrat25. Niue26. Palau27. Panama28. Samoa29. Sent Lusiya30. Sent Vinsent və Qrenadin31. Sent-Kits və Nevis32. Tailand33. Tayvan (ÇXR)34. Törks və Kaykos adaları35. Trinidad və Tobaqo36. Vanuatu37. Vircin adaları (ABŞ)Mənbə: https://president.az/articles/33503/print
07 İyun 2019
Mobil nömrə və FİN kodla yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətin onlayn dövlət qeydiyyatı artıq 20 dəqiqə ərzində 7 addım qədər sadələşdirildi.Daha ətraflı rəsmi nəşrdəRAHATLIQ, VAXTA QƏNAƏT, ŞƏFFAFLIQ.Yüklə : FIN_SIM_rev6.pdf
28 May 2019
MAGMA PR&Events Sizi "AGILE KOMMUNIKASIYA" mővzusunda master klassda  iştirak etməyə dəvət edir.Tədbirin təlimçisi "Erickson International" aparıcı təlimçilərindən olan, Beynəlxalq Kouçlar Federasiyası (ICF) tərəfindən sertifikatlaşdırılmış MCC (Master Certified Coach) İdarəetmə Kouçu Dr. Zerrin Başer olacaqdır.Daha ətraflı məlumat üçün http://magmaevents.info linkinə daxil ola bilərsiniz.Seminar 12 iyun saat 09:00-da Fairmont otelin-də keçiriləcək.Hər hansı bir sualınız yaranarsa tədbirin koordinatoru Elnarə Tağıyeva ilə 050 787 20 87 nömrəsi vasitəsi ilə əlaqə yarada bilərsiniz. Ətraflı:  Agenda Agile kommunikasiya (2).pdf             Agile kommunikasiya teqdimat.pdf
27 May 2019
These Asian economies invested in their people – and it paid offAutomation and malnutrition could create a global underclass and provoke unrest on a par with the Arab Spring.This isn’t the opening sentence of a dystopian novel, it’s the bleak picture painted by the head of the World Bank, Jim Yong Kim in a speech at Stanford University about the Bank’s new Human Capital Index, which measures the knowledge, skills and health of populations.The index is a wake-up call to countries that don’t invest in the health and education of their populations. Some countries, however, are getting it right.Top scores for advanced Asian economiesImage: REUTERS/David LohThe World Bank’s Human Capital Index aims to capture the amount of “human capital” a child born today could expect to accumulate by age 18.It does this by breaking down human capital into a series of indicators on health and education.For instance, the index looks at how likely it is that a child will reach the age of five, how many years of schooling they can expect to receive and the quality of that education, as well as whether they eat a full and complete diet and how likely they are to live to the age of 60.Image: World BankThe index scores countries between 0 and 1. In a country with a score of 1, all adults can expect to survive until the age of 60, every child can expect to receive 14 years of high-quality education and no child would suffer stunting (when children don’t grow and develop properly and are too short for their age because of poor nutrition).Asian economies take four of the first five places, with Singapore at the top, with a score of 0.88.The vast majority (98%) of Singaporean children can expect to reach the international benchmark for basic levels of proficiency in secondary school.The Republic of Korea and Japan are next with scores of 0.84. A girl born in 2018 in the Republic of Korea can expect to live more than 85 years.Hong Kong SAR is in fourth place with 0.82. Finland completes the top five.‘Left behind’Image: The World BankHowever, too many countries achieve a low score.Children in rich countries can expect to receive the full 14 years of schooling used by the index as a benchmark. But in the poorest countries, children can expect to complete only half of that.Meanwhile, 115 million children are stunted as a result of malnutrition, leaving them vulnerable to poor cognitive development and hampering their ability to learn.The World Bank estimates that 250,000 children are in school but aren’t learning because of the poor quality of educational provision.These issues become a stark reality when you compare Singapore’s index rating with that of South Africa’s.In South Africa, which scores 0.41 on the index, only 26% of children can expect to complete secondary school to the same standard as their Singaporean counterparts. In Singapore, a child born today can expect to live until they are 89. In South Africa, it’s 68.Adjusting to an automated futureThis gap in human potential becomes even more urgent when we consider the changing nature of work. Technological advancements will require us to adapt to machines and algorithms taking over tasks previously done by humans.According to the World Economic Forum’s Future of Jobs Report, the Fourth Industrial Revolution will bring significant job disruption.The shift in the division of labour between humans, machines and algorithms could displace 75 million current jobs, but the report also finds that 133 million new roles may emerge at the same time.The World Bank report argues that workers will need “advanced cognitive and sociobehavioral skills" such as “problem-solving, critical thinking and adaptation to new methods”. Otherwise, they will be unable to adjust to the coming changes.Looking at the index, it’s clear that Singapore’s secondary school students are prepared for a tertiary education and the world of work, while almost three-quarters of South Africa’s young people are not. These are the “left behind” that the World Bank’s Dr Kim worries will feel angry at the opportunities denied to them.In addition, the report points to the fact that, in an age where internet distribution is accelerating rapidly, we have a window into other people’s lives like never before, which allows us to make comparisons. And for those left behind, this will be a painful glimpse of what they have missed out on.Have you read?Is education the secret of Singapore’s success?Realizing Human Potential in the Fourth Industrial RevolutionThese countries spend the most on educationLong-term return on investmentThe World Bank does acknowledge that the case for sustained investment in health and education can be hard to make, given that the returns are not seen for many years.“Building roads and bridges can generate quick economic – as well as political – benefits. But investing in the human capital of young children will not deliver economic returns until those children grow up and join the workforce,” says the report.However, the report points out that seemingly insurmountable challenges to that investment can be overcome, and uses Singapore as an example.“Just a generation ago, adults in Singapore had, on average, just two years of formal schooling. By paying sustained attention to human development, Singapore is now among the world’s highest performers on learning and in the Human Capital Index. Today, the country remains attentive to human capital issues in the face of rapid technological advancement.”The costs of inaction, on the other hand, may simply be too great.Link: https://www.weforum.org/agenda/2018/10/these-asian-economies-invested-in-their-people-and-it-paid-off
24 May 2019
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİ Q Ə R A R № 237Bakı şəhəri, 22 may 2019-cu il“Peşəkar mühasib sertifikatının verilməsi prosesinin təşkili, imtahanların keçirilməsi və peşəkar mühasib sertifikatı almış şəxslərin dövlət reyestrinin aparılması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında“Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 4 may tarixli 1140-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2005-ci il 7 fevral tarixli 192 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 1 iyun tarixli 105 nömrəli Fərmanının 1.6.2-ci yarımbəndinin icrasını təmin etmək məqsədilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti QƏRARA ALIR:1. “Peşəkar mühasib sertifikatının verilməsi prosesinin təşkili, imtahanların keçirilməsi və peşəkar mühasib sertifikatı almış şəxslərin dövlət reyestrinin aparılması Qaydaları” təsdiq edilsin (əlavə olunur).2. Bu Qərarda dəyişikliklər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2002-ci il 24 avqust tarixli 772 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “İcra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının hazırlanması və qəbul edilməsi qaydası haqqında Əsasnamə”nin 2.6-1-ci bəndinə uyğun edilə bilər.Azərbaycan Respublikasının Baş NaziriNovruz MəmmədovYÜKLƏMƏ LİNKİ:  1b402f90d00d4b7dc18868c0552c930b.pdf
22 May 2019
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikasının QanunuAzərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 1-ci bəndini rəhbər tutaraq, Azərbaycan Respublikasının aşağıdakı məcəllələrini “Peşə təhsili haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırmaq məqsədi ilə qərara alır:Maddə 1. Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1999, № 4, maddə 213; 2001, № 3, maddə 143, № 6, maddə 362, № 11, maddələr 672, 679, № 12, maddə 731; 2002, № 1, maddə 2, № 5, maddə 241, № 6, maddə 328; 2003, № 1, maddələr 9, 23; 2004, № 1, maddə 10, № 2, maddə 57, № 3, maddə 133, № 6, maddə 413, № 7, maddə 505, № 9, maddə 672, № 12, maddə 981; 2005, № 3, maddə 151, № 4, maddə 278, № 7, maddə 560, № 10, maddə 874, № 11, maddə 1001, № 12, maddə 1094; 2006, № 3, maddələr 220, 222, № 5, maddə 385, № 11, maddə 923, № 12, maddələr 1004, 1025, 1030; 2007, № 5, maddələr 401, 437, № 6, maddə 560, № 8, maddə 756, № 11, maddələr 1049, 1053; 2008, № 3, maddə 156, № 7, maddələr 600, 602, № 10, maddə 887, № 11, maddə 960; 2009, № 2, maddə 48, № 5, maddə 294, № 6, maddə 399, № 12, maddələr 949, 969; 2010, № 2, maddələr 70, 75, № 4, maddə 275; 2011, № 1, maddə 11, № 2, maddələr 70, 71, № 6, maddə 464, № 7, maddə 598; 2012, № 11, maddə 1054; 2013, № 2, maddələr 89, 101, № 11, maddə 1268; 2014, № 2, maddə 92, № 10, maddə 1162, № 11, maddə 1339, № 12, maddə 1527; 2015, № 2, maddə 97, № 3, maddə 250, № 6, maddə 680; 2016, № 2 (I kitab), maddələr 190, 201, № 5, maddə 847, № 11, maddə 1767; 2017, № 6, maddələr 1031, 1048, № 12 (I kitab), maddələr 2187, 2189; 2018, № 1, maddə 13, № 6, maddə 1155, № 7 (I kitab), maddələr 1380, 1408, № 12 (I kitab), maddə 2532; Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 28 dekabr tarixli 1418-VQD nömrəli Qanunu) aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:1.1. 66-cı maddənin on ikinci abzasına, 67-2-ci maddənin adına və 1-ci hissəsinə, 70-ci maddənin “Qeyd”inə “ümumi təhsil” sözlərindən sonra “və peşə təhsili (tam orta təhsil üzrə təhsilverənlərə münasibətdə)” sözləri əlavə edilsin;1.2. 124-cü maddənin 6-cı hissəsində “məktəblərində, peşə liseylərində” sözləri “təhsili müəssisələrində” sözləri ilə əvəz edilsin.İlham ƏliyevAzərbaycan Respublikasının PrezidentiBakı şəhəri, 29 mart 2019-cu il.Mənbə: https://president.az/articles/33197
21 May 2019
Azərbaycanda “Mobbing”in necə ciddi fəsadlara yol aça biləcəyi düşüncəsi adamı əməlli-başlı narahat edirDavamlı şəkildə psixoloji terrora məruz qalan şəxsdə depressiya və fiziki problemlərlə yanaşı bir çox psixoloji pozuntular da yarana bilir ki, nəticədə insan psixoloji dəstəyə ehtiyac duya bilərAraşdırmalar göstərir ki, müasir dünyamızda davamlı olaraq dəyişən, ağırlaşan yaşam şərtləri və ifrat rəqabətin hakim olduğu iş bazarı, ofis daxili rəqabəti, fitnə-fəsadları da özüylə bərabər gətirməkdədir. Nə yazıq ki, bəzi hallarda işçilər özlərini göstərmək üçün iş yoldaşlarını rəhbərlərinə qaralamaq, başqalarının gördüyü işi sahiblənmək, heç bir iş görmədiyi halda hamıdan çox işləyirmiş kimi görünmək kimi fərqli metodlar icad edərək, rəqib gördüklərinin önünə keçməyə çalışmaqdadırlar. Bu gedişlə qurulan yaxşı iş münasibətləri, işə və şirkətə bağlılıq yerini yeni trendlərə buraxmaqdadır. Bu trendlərin ən yenisi isə “Mobbing” olaraq adlandırılan, iş yerində rəhbəri və ya iş yoldaşları tərəfindən işçiyə qarşı həyata keçirilən duyğusal təzyiq və qorxutma siyasətidir.Ötən əsrin səksəninci illərindən etibarən Avropa ölkələrində sıx-sıx eşidilməyə başlanan “Mobbing”, ya da başqa bir deyimlə “psixoloji terror” hamımız üçün əslində çox yeni qavramdır və dilimizdə dəqiq qarşılığı yoxdur. Təxminən, təcavüz etmək, digərinə qarşı təşkilatlanaraq hücuma keçmək və təşkilat daxilində “psixoloji terror” tətbiq etmək mənasına gələn sözügedən kəlmə, əslində, tamamilə psixoloji təcavüzü, şiddəti ehtiva edir. “Mobbing” termini Azərbaycanda yayğın olaraq işlədilməməsinə rəğmən, istər dövlət, istərsə də özəl sektorda çalışanların əksəriyyətinin onunla hansısa formada rastlaşdığı şübhəsizdir. Bu kəlmə ilə yeni-yeni tanış olsaq da, əslində “psixoloji terror” həmişə mövcud olub. Əminəm ki, işçilərin günlərlə qaş-qabağını salladığı, kim, “nə zaman əleyhimə davranacaq və danışacaq” deyə düşündüyü, işi-gücü buraxıb “bu vəziyyətə qarşı necə müqavimət göstərmək olar” deyə gərgin saatlar keçirdiyi iş mühiti heç birimiz üçün yad deyil. Təsəvvür edin ki, fikir bildirmək istəyirsiniz, sözünüz kəsilir, gördüyünüz iş davamlı olaraq tənqid olunur, yazılı, şifahi və ya telefonda təhdid edilirsiniz. Kimsə sizinlə danışmır, açıq şəkildə olmasa da əməkdaşların sizinlə ünsiyyəti qadağan olunur, sizinlə orada deyilmişsiniz kimi davranılır. Arxanızca pis danışılır, əsilsiz dedi-qodular çıxarılır, qərarlarınız daima sorğulanır, gününüz mənasz mübahisə və müzakirələrə həsr olunur. Belə bir mənzərənin varlığı o deməkdir ki, həmin iş yerində xəstə bir mühit mövcuddur və adamın bu xəstə bir mühitdə işləməsi bir yana, nəfəs alması belə çətin olur. Adam normal həyatına davam edə bilməyəcək bir halla üz-üzə qalır. Davamlı şəkildə psixoloji terrora məruz qalan şəxsdə depressiya və fiziki problemlərlə yanaşı bir çox psixoloji pozuntular da yarana bilir ki, nəticədə insan psixoloji dəstəyə ehtiyac duya bilər. Lakin cəmiyyətimizdə insanların psixoloji yardım almaq vərdişinin olmaması da ayrıca bir mövzudur və bu səbəbdən də “Mobbing”in necə ciddi fəsadlara yol aça biləcəyi düşüncəsi adamı əməlli-başlı narahat edir. Bu səbəbdən də sözügedən qavramın üzərində ciddi durmaq, öyrənmək, məlumatlı olmaq lazımdır ki, “Mobbing”lə üzləşdiyini anlayasan və belə olan halda neyləməlisən.“Mobbing”in meydana çıxmasıBu qavram ilk dəfə Avstriyalı zooloq Konrad Lorens tərəfindən gündəmə gətirilsə də, 1984-cü ildə isveçli psixoloq Hayns Leymann 2400 nəfər üzərində aparılan bir təcrübə sonrası bu termini iş həyatına aid etdi. O zamandan bəri başda Skandinaviya ölkələri olmaqla bir çox ölkədə, xüsusilə Almaniya, İsveçrə və Avstriyada bu yöndə ciddi çalışmalar daima gündəmdədir. Leymann “Mobbing”i “düşməncəsinə və etik olmayan bir şəkildə, sistemli olaraq bir və ya birdən artıq insanın əsasən bir nəfərə qarşı həyata keçirdikləri və onu, çarəsiz və müdafiəsiz bir halda buraxdıqları durum” olaraq tanıdır. Xüsusilə, iyerarxik quruluşlara malik və nəzarətin zəif olduğu təşkilatlarda, bütün gücün bir əldə olduğu qurumlarda bu hala daha çox rast gəlinir. Bir sözlə, “Mobbing” insanın iş mühitindəki hörmətinə, şəxsiyyətinə və işləmək haqqına ziyan vuran bur haldır. “Mobbing” hallarında üç ana rol vardır; zalım, qurban və tamaşaçı.- Zalım, zəif xarakterli, anlayışdan kasad, savad və bacarığına inamsız, bütün gücü əlində cəmləşdirmək istəyən, həddindən artıq nəzarətçi, fərqliliklərə dözümsüz, davamlı olaraq tərifə ehtiyac duyan və diqqət görmək istəyən, riyakar insanlardan formalaşır.- Qurban, əsasən işində özünü isbatlamış, dürüst, özünü işinə həsr etmiş, siyasi oyunlardan uzaq və yüksək intellektli və səviyyəli insanlar arasından çıxır.- Tamaşaçı isə işini itirmək risqini gözə almaq istəməyib, baş verənlərə göz yuman insanlardan formalaşır.Mütəxəssislərin fikrincə, üzləşilən hər hansı xoşagəlməz halı “Mobbing” adlandırmaq mümkün deyil, çünki psixoloji terrorun sıx-sıx yaşanması və ən az 6 ay davam etməsi gərəkir. Əgər insan davamlı olaraq sözlü təcavüz, diqqətə alınmama, nə edirsə etsin mükafatlandırılmama, mənasız ittihamlar, münasibətləri ayırd etmə və s. bu kimi durumlar qarşısında aciz qalıb passiv bir mövqe sərgiləməyə başladıqda demək ki, “psixoloji terror” başlamışdır. “Mobbing”dəki təcavüz görünüşcə xeyli qapalıdır. Yəni, “Mobbing” hər hansı araşdırma zamanı başqa don geydirilə biləcək xarakterdədir və amac “qurban”ı mənəvi cəhətdən məhv etməkdir. “Mobbing”, əvvəlcə qeyri-müəyyən mahiyyətli hərəkətlər olaraq başlayır. Sonra eyhamlar, daha sonra olduqca narahatedici davranışlarla davam edir. "Mobbing" insanın peşə bütövlüyü və mənlik hissini zədələyir, “qurban”ın özünə qarşı şübhəsini artırır, paronaya və fikir dağınıqlığına səbəb olur. “Qurban” özünə inam hissini itirir, özünü təcrid, qorxu, biabırçılıq, qəzəb və narahatlıq hissləri, psixoloji sarsıntı yaşayır. “Mobbing” sonrasında meydana gələn yuxusuzluq, həddindən artıq kökəlmə və arqılama, alkoqol və psixotrop maddə alışqanlığı, tez-tez işə gec qalma-xəstəlik icazələri, ürək tutması, ruhi çökmə və qayğı “qurban”da müxtəlif xroniki xəstəliklər meydana gətirməkdən başqa onu intihara belə sövq edə bilir. Aparılan bir araşdırmaya görə “Mobbing” qurbanının səhiyyə xərcləri, onun qazancının üzərində bir rəqəm təşkil edir. “Mobbing” qurbanının yaşadığı problemləri ailə mühitinə əks etdirməsi, ailə daxili narahatlıq və münaqişələrə səbəb ola, hətta bu hal ailə içi şiddət və boşanmaqla nəticələnə bilər. Psixoloji terror ona uğrayan şəxsi pessimistliyə sürükləyir və onun davamlı xəta edərək işdə faydalılığının aşağı düşməsinə səbəb olur.Yeri gəlmişkən qeyd edim ki, bəzən “psixoloji terror” sadəcə işəgötürənin əməkdaşına qarşı tətbiq etdiyi bir təzyiq olaraq düşünülür. Lakin belə deyil. Əməkdaşların da tabe olduqları rəhbərinə, orta təbəqə idarəedicilərə və ya iş yoldaşlarına bu təzyiqi tətbiq etdiklərinə sıx-sıx rast gəlinir. Xüsusilə əməkdaşların qruplaşması və bilavasitə tabe olduqları, yaxud, hər hansı müdiri şikayət etmədən əvvəl “terror mühiti” formalaşdırmaları şirkət maraqlarına çox böyük bir təhdiddir. Ortalıqda dolaşan dedi-qodular, görülən müsbət işləri ali rəhbərliyə çatdırmamaq, əvəzində mənfi məlumatlar vermək, iş yoldaşını əsassız yerə şirkət rəhbərinin gözündən salmaq cəhdləri çox sıx rastlanan basqı metodlarıdır. Psixoloji terrorun hədəfi həmin şəxsi iş mühitindən uzaqlaşdırma, onun istefa etməsinə nail olmaqla bərabər, daha şəxsi səbəblərə dayana bilər. Burada ən önəmli məqam odur ki, psixoloji şiddətə məruz qalan adam bunu edən şəxsin xarakterini anlaya bilsin və təyin etsin ki, üzləşdiyi psixoloji terror özüylə əlaqəlidir, yoxsa təzyiq edənin bir sıxıntısımı var. Odur ki, idarəedicilərin bu cür qarşıdurmaların daha təhlükəli bir səviyyəyə çatmasını əngəlləmək üçün diqqətli olmaları və müşahidə qabiliyyətlərini inkişaf etdirmələri çox önəmlidir. Çünki düşdüyü mühitin sıxıntısı “Mobbing” qurbanının iş yoldaşlarıyla olan münasibətlərinin də pozulmasına gətirib çıxarır. Psixoloji təcavüzdən sarsıntı keçirib sağlam düşünmə bacarığını itirən şəxs xətaları özündə aramağa başlayır, çarəni isə istefa verməkdə görür, illərlə öhdəsindən gələ bilməyəcəyi bir sıxınti ilə o mühitdən ayrılır.“Mobbing”ə uğradığımızı necə anlamalı?Bu sualın cavabına keçmədən “Mobbing”ə əsasən kimlərin uğradığını bilmək da önəmlidir. “Mobbing”ə uğrayanların əsas xüsusiyyətləri aşağıdakılardır;- İşini çox yaxşı, hətta mükəmməl həyata keçirən;- Münasibətləri müsbət və ətrafındakılar tərəfindən sevilən;- İş prinsipləri və dəyərləri sağlam, bu mövzuda güzəştə getməyən;- Dürüst və güvənilir, çalışdığı quruma sadiq;- Müstəqil və yaradıcı;- Zalımdan daha qabiliyyətli və üstün keyfiyyətlərə sahib olan.“Mobbing”in iş mühitində məruz qalınan, sözlə və ya əməllə göstərilən lağa qoyma, bilərəkdən və davamlı “qurban”ın əsəbləriylə oynayıb onu çılğın davranışlara sövq etmək, cəmiyyət içində alçaltma, məntiqi sərhədlərin çox üzərində işlətmək, ya da bilərəkdən və istəyərəkdən çıxdaş etmə kimi kateqoriyalarla həyata keçirildiyini görürük. Bəs bunun sərhədi və ya müddəti nədir? İstənilən şəxs hər iş yerində bir sıra hallarla üzləşə bilər və ya rəhbərindən gözləmədiyi mənfi reaksiyalar müşahidə edə bilər. Belə olan təqdirdə məntiqi sual yaranır ki, üzləşiləcək bütün mənfi durumlar psixoloji terrordurmu, bunların “Mobbing” olub-olmadığını necə anlamalı və ya təyin etməli?İlk növbədə “Mobbing”in tanımı olaraq baş verən psixoloji şiddətin iş yerində, iş mühitində olması şərtdir; çünki bu hal iş psixologiyası və iş hüququ və intizamı sahəsinə girir. Bundan başqa, yuxarıda da qeyd etdiyimiz kimi, bəhs edilən psixoloji şiddətin sistemli və ən azı 6 ay ardıcıl davam etməsi gərəkir. Yəni bir neçə xoşagəlməz hadisə “Mobbing” demək deyildir. Yemək, kofe fasilələrinizin davamlı narahat edəcək şəkildə məhdudlaşdırılması, sizə “mobbing” tətbiq etdiyini düşündüyünüz rəhbərin və ya həmkarınızın bütün görüşmə və müzakirə tələblərinizə mənfi qarşılıq verməsi də “mobbing” üçün təyinedici nüanslardandır. Belə olan təqdirdə özünüzə doğru sualları yönəltməlisiniz ki, rəhbər gerçəkdən də yorğun olduğu üçünmü görüşləri təxirə salır, yoxsa bilərək və istəyərəkmi sizinlə ünsiyyət qurmur? İşdən çıxartma və ya maaş kəsilməsi kimi ultimatumlarla sizi daha artıq işləməyə məcbur etmək də “mobbing”in əlamətidir. Əgər iş yerində alçaldılır, şirkət miqyasında tədbirlərə dəvət edilmir və kənarda saxlanılırsınızsa, bunları da qeyd etməlisiniz. Başqa bölümlərin əməkdaşları sizə və tabeçilyinizdə olanlara qarşı düşməncəsinə və təhrik edici davranırsa, gördüyünüz bütün işlər əsassız yerə pislənirsə, “Mobbing” haqda düşünməyə əsasınız vardır. Təcrübə və qabiliyyətinizə görə edə biləcəklərinizin çox üzərində işlər verilirsə və niyə yerinə yetirə bilmədiyinizlə bağlı davamlı olaraq özünüzü bacarıqsız kimi hiss etdirilirsinizsə, yaxud da, bacarıq və qabiliyyətinizin çox altında işlər verilməklə motivasiyanız düşürülürsə, bu da “Mobbing” mövzusunda əhəmiyyətli maddələrdəndir.Psixoloji terrora qarşı nə etməli?Bəs psixoloji terrora qarşı nə etməli? Təşkilatları çöküşə belə sürükləyə biləcək bu təhlükəli tendensiyanın önünə necə keçməli? İlk növbədə rəhbərliyin bu cür hallara qarşı qoruyucu tədbirlər aldığını bəyan edərək, əməkdaşların əmniyyətdə olduğunu hiss etdirməsi yalnız mənəvi sağlamlığı qorumaq adına yox, iş məhsuldarlığını artırmaq istiqamətində də əhəmiyyətli addım sayıla bilər. Psixoloji terrora məruz qalan şəxsin iş yerində həmsöhbət olabiləcəyi insanlar tapa bilməsi də mühüm şərtdir. Bundan əlavə “Mobbing”ə uğrayan şəxsin aşağıdakı nəsihətləri diqqətə almaları olduqca faydalı olacaqdır.Psixoloji hədə-qorxuya məruz qalan əməkdaş “Mobbing” tətbiq edən şəxsə təcavüzedici söz və hərəkətlərini dayandırmasını açıq şəkildə söyləməli, bu söhbəti edərkən də orada söhbətə şahidlik edəcək bir nəfərin də olmasını təmin etməlidir. Vəziyyət dəyişməzsə, işlədiyi müəssisənin rəhbər şəxslərini məsələdən xəbərdar edib, bu vəziyyəti müzakirəyə çıxarmalıdır. Ən əsası yaşadığı hadisələri, verilən mənasız əmr və tapşırıqları yazılı olaraq qeyd etmək vəziyyəti dəyişməyə yardım edə bilər. Məsələni gecikdirmədən İnsan Resursları və ya Həmkarlar İttifaqı rəhbərliyinə bildirmək zəruridir. Nəhayət, kömək olması, həm də dəlil yaratması baxımından gərəkirsə, tibbi və psixoloji yardam almaq lazımdır.Mövzuya qanunlar prizmasından baxsaq, İsveç, Finlandiya və Norveç kimi ölkələrdə işçilərin iş mühitində fiziki və mənəvi baxımdan sağlam qalma haqqlarına əhəmiyyət verdiklərinin şahidi olarıq. İsveç, Norveç, Finlandiya və Almaniya hüquqi olaraq “mobbing”i tanımışdır. Bu ölkələrdə problemi çox gecikmədən və dərinləşmədən təsbit edə bilmək üçün müəssisə rəhbərinin iş mühitində nizamlı şəkildə nəzarəti təmin etməsi, mənfi bir durum ortaya çıxdıqda müdaxilə etməsi bir tələb kimi qoyulur. Əməkdaşın psixoloji terrora məruz qaldığı durumda rəhbərin reabilitasiya fəaliyyətlərindən məsul olması istiqamətində işlər görülməkdədir. ABŞ və bir çox Avropa ölkəsinin diqqətini çəkən bu mövzunun Azərbaycanda da üzərində ciddiyətlə durulması gərəkir.Statistikaya görə iş həyatındakı insanların təxminən 40-80 faizi “Mobbing”ə məruz qalmaqdadır. Bu rəqəm İngiltərədə 48, Almaniyada 11 faiz təşkil edir. Hətta İsevçdə qeydə alınmış bütün intiharların 20 faizinin qaynağı “Mobbing” olaraq müəyyən edilmişdir. Yaponiyada isə şirkətlər işə başlamazdan əvvəl əməkdaşlara baş verə biləcək intihar hallarının nəticələrindən özlərini qorumağa çalışırlar. Türkiyədə özəl sektorda “Mobbing”ə uğramanın 90 faiz olduğu qeyd olunur. İsveçrədə bir “Mobbing” halının bir əməkdaşın illik maaşına bərbər olduğu təxmin edilməkdədir. İşgününün itirilməsi, işçi dövriyyəsinin sürətlənməsi və artması, “Mobbing”ə məruz qalan şəxsin yoldaşları arasında mənfi təsirləri təşkilat büdcəsi üzərində ağır bir yük meydana gətirir. Məsələnin ən maraqlı tərəfi burasındadır ki, sorğu keçirilən respondentlərin 70-80 faizi “Mobbing” halında tamaşaçı mövqeyində olduqlarını etiraf edib. Təəssüfedici haldır ki, insanların çoxu bir çox səbəblərdən seyriçi mövqeyində qalmağa üstünlük verməklə daha dərin problemlərə səssiz qaldığının fərqinə varmır. Önünə vaxtında keçilməyən “Mobbig” halları nəinki hansısa işçini, onunçalışdığı şirkəti belə ağır fəlakətə sürükləməklə bərabər cəmiyyətdə də ciddi fəsadlara səbəb ola biləcək bir problemdir. Ona görə də hesab edirəm ki, bəhs etdiyimiz mövzu heç də laqeyd qalınacaq bir mövzu deyildir. Xüsusilə yüksək ranqlı idarəedicilər, eləcə də sıravi əməkdaşlar bu mövzuya daha həssas yanaşmalı, müvafiq bölümlər hərəkətə gətirilməlidir. Şirkət içi məlumatlandırma, müəyyən fasilələrlə sorğular həyata keçirilməklə proses nəzarətdə saxlanmalı, bütün vasitələrlə “Mobbing” və onu tətbiq edənlərin qarşısı alınmalıdır.Sərkərdə Sərxanoğlu
19 May 2019
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqındaAzərbaycan Respublikasının QanunuAzərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 16-cı bəndini rəhbər tutaraq qərara alır:Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1999, № 4, maddə 213; 2001, № 3, maddə 143, № 6, maddə 362,   № 11, maddələr 672, 679, № 12, maddə 731; 2002, № 1, maddə 2, № 5, maddə 241, № 6, maddə 328; 2003, № 1, maddələr 9, 23; 2004, № 1, maddə 10, № 2, maddə 57, № 3, maddə 133, № 6, maddə 413, № 7, maddə 505, № 9, maddə 672, № 12, maddə 981; 2005, № 3, maddə 151, № 4, maddə 278, № 7, maddə 560, № 10, maddə 874, № 11, maddə 1001, № 12, maddə 1094; 2006, № 3, maddələr 220, 222, № 5, maddə 385, № 11, maddə 923, № 12, maddələr 1004, 1025, 1030; 2007, № 5, maddələr 401, 437, № 6, maddə 560, № 8, maddə 756, № 11, maddələr 1049, 1053; 2008, № 3, maddə 156, № 7, maddələr 600, 602, № 10, maddə 887, № 11, maddə 960; 2009, № 2, maddə 48, № 5, maddə 294, № 6, maddə 399, № 12, maddələr 949, 969; 2010, № 2, maddələr 70, 75, № 4, maddə 275; 2011, № 1, maddə 11, № 2, maddələr 70, 71, № 6, maddə 464, № 7, maddə 598; 2012, № 11, maddə 1054; 2013, № 2, maddələr 89, 101, № 11, maddə 1268; 2014, № 2, maddə 92, № 10, maddə 1162, № 11, maddə 1339, № 12, maddə 1527; 2015, № 2, maddə 97, № 3, maddə 250, № 6, maddə 680; 2016, № 2 (I kitab), maddələr 190, 201, № 5, maddə 847, № 11, maddə 1767; 2017, № 6, maddələr 1031, 1048; № 12 (I kitab), maddələr 2187, 2189; 2018, № 1, maddə 13, № 6, maddə 1155, № 7 (I kitab), maddələr 1380, 1408, № 12 (I kitab), maddə 2532; 2019, № 1, maddə 35; Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 19 fevral tarixli 1507-VQD nömrəli və 9 aprel tarixli 1562-VQD nömrəli qanunları) 221-ci maddəsinin 2-ci hissəsinin ikinci, üçüncü və dördüncü abzasları ləğv edilsin. Azərbaycan Respublikasının PrezidentiMənbə: http://www.meclis.gov.az/?/az/law/2244/1
HRclub.az
TEL: +994552200822
site by